AutoRecruit hjälper kunderna att nyttja sin egna data för att automatisera annonseringen, samtidigt som vi frigör tid för rekryteringsteamen och ökar chanserna för att attrahera rätt kandidater, helt automatiskt. Genom att kombinera smart automationsteknik, AI och vår mångåriga expertstrategi skapar AutoRecruit värde för hela rekryteringsmarknadsföringen, från strategi till aktivering och uppföljning. – Robin Ström, Head of Development.
Keeparo AutoRecruit är en smart plattform för rekryteringsmarknadsföring. Genom att kombinera vass automatiseringsteknik och expertstrategi erbjuder Keeparo AutoRecruit en prisvärd tjänst för rekryteringsmarknadsföring i stora volymer som automatiserar er annonsering och säkerställer att rätt budskap med rätt innehåll når rätt kandidater vid rätt tidpunkt. Med datadrivna insikter som hjälper oss att skapa innovativa lösningar har vi stadigt optimerat matchningen mellan talanger och organisationer i över ett decennium. ”Vårt mål är att fortsätta förflytta gränserna för mänsklig kommunikation, bygga arbetsgivarvarumärken som verkligen gör jobbet och hjälpa våra kunder att attrahera och behålla de bästa medarbetarna” säger Lisa Hasselström, CEO, Keeparo.
Keeparo®, tidigare KSMG, grundades i Stockholm för drygt ett decennium sedan. Utgångspunkten var då att hjälpa företag och organisationer att hitta nya talanger och annonsera sina jobbannonser på sociala medier. Sedan dess har behovet av ny talang blivit större än någonsin och det sociala medielandskapet har vuxit parallellt med ett ökat behov av strategisk employer branding.
Under 2022 lanserade KSMG också en ny grafisk profil, tillsammans med en ny webbplats och taglinen House of Employer Branding. Nu tar bolaget ny fart när de byter varumärkesnamn, logotype och lanserar en automatiserad produkt för rekryteringsmarknadsföring.
Målsättningen med, och inspirationen till, vårt nya varumärke är att komma närmare kärnan i det vi gör. Vi vill leda utvecklingen inom branschen och tror att organisationer som sätter sina medarbetare först och arbetar hårt för att hålla engagemanget högt, gör världen till en bättre plats. Det är med denna utgångspunkt som vi har utvecklat vårt nya namn och logotyp. Keeparo, avslutar Lisa Hasselström, CEO, Keeparo.