Oddworks affärsområde employer branding växer i stabil takt och levererar löpande kvalitativ employer branding till bolag som Saab, SEB, LKAB och AstraZeneca. Med Angelica Netje som Managing Director vill bolaget stärka upp sin leveranskraft ytterligare för att fortsätta höja nivån på svenska och internationella arbetsgivarvarumärken. Med över tio års erfarenhet från employer brandingbranschen för Netje med sig expertis, djup förståelse för marknaden och sin passion för att skapa meningsfulla arbetsgivarvarumärken.
– Mitt huvudfokus som managing director är att skapa långsiktig stabilitet och lönsamhet, samt att fortsätta utveckla Oddworks erbjudande inom employer branding. Vi har många spännande kunder som utmanar och utvecklar oss varje dag och som vi ska fortsätta leverera innovativa och strategiska lösningar till, säger Netje.
Netje arbetar nära teamet för att fortsätta leverera datadrivna strategier och initiativ som stärker kundernas anseenden som attraktiva arbetsgivare och möjligheter att attrahera, rekrytera och behålla rätt medarbetare.
– Vi har ett fantastiskt team just nu som jag verkligen ser fram emot att jobba med. Vi har hög kompetens, innovationskraft och kundnyttan står alltid i fokus. Det är ett vinnande koncept som uppskattas oerhört hos våra partners, menar Netje.
– Vi är både glada och stolta över att Angelica har anslutit sig till oss på Oddwork. Med sin gedigna erfarenhet från framstående befattningar inom employer branding har hon, tillsammans med teamet, vårt fulla förtroende att vidareutveckla Oddworks affärsområde employer branding så att vi kan fortsätta leverera exceptionella lösningar till alla våra partners, säger Daniella Ravan, VD på Oddwork.